A. Bilotaitė: keičiama „Regitros“ klientų aptarnavimo tvarka – daugiau asmenų bus aptarnaujami be išankstinės registracijos
Lietuva ir Baltijos šalys 14 05 2021 1007 peržiūros

A. Bilotaitė: keičiama „Regitros“ klientų aptarnavimo tvarka – daugiau asmenų bus aptarnaujami be išankstinės registracijos

Nuo gegužės 28-osios apsispręsta keisti klientų aptarnavimo tvarką „Regitroje“, aptarnaujant daugiau asmenų be išankstinės registracijos, taip pat didinami įstaigos žmogiškieji ištekliai. Komentuodama šiuos sprendimus vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė sako, kad jais siekiama efektyvinti dėl šiuo metu padidėjusio automobilių registracijų skaičiaus stringančius procesus.

„Nuo gegužės 1 d. įsigalioja nauja transporto priemonių registravimo tvarka, ir akivaizdžiai matome, kad tai kelia tam tikrų rūpesčių tiek fiziniams asmenims, tiek verslui. Noriu užtikrinti, kad Vidaus reikalų ministerija (VRM) žino šias problemas ir imasi visų įmanomų priemonių, kad jos būtų operatyviai sprendžiamos“, – spaudos konferencijoje sakė ministrė.

A. Bilotaitė pažymėjo, kad naujosios tvarkos problemas ketinama spręsti keičiant klientų aptarnavimo tvarką.

„Reaguojant į pačią situaciją, į tuos iššūkius, norėčiau informuoti, kad jau ėmėmės tam tikrų veiksmų ir jau artimiausiu metu bus keičiama klientų aptarnavimo tvarka – nuo šiol daugiau asmenų bus aptarnaujami be išankstinės registracijos. Toks sprendimas yra priimtas siekiant efektyviau suvaldyti srautus ir skubiais atvejais paslaugą klientams suteikti dar tą pačią dieną“, – sakė ji.

„Sistema aptarnauja milžiniškus skaičius klientų. (...) Matome, kad šiuo metu operacijų skaičius yra padidėjęs trečdaliu, lyginant su praėjusių metų panašiu metu“, – pridūrė ministrė.

„Regitros“ duomenimis, nuo naujovių įsigaliojimo dienos naujų SDK kodų sugeneruota apie 36,1 tūkst., iš jų internetu – apie 25,4 tūkst., padalinyje – 10, 7 tūkst. Taip pat apie 2 mln. jų iki šiol Lietuvoje registruotoms transporto priemonėms buvo sugeneruoti automatiškai.

A. Bilotaitė dėl trinkančio automobilių registravimo negailėjo kritikos buvusiai VRM vadovybei.

„Įstatymas buvo priimtas praėjusių metų birželio mėnesį. Mums atėjus dirbti gruodžio viduryje, pamatėme, kad buvusi VRM vadovybė, matyt, nebuvo nusiteikusi ir nebuvo pradėjusi kažkokių veiksmų, kad pasiruoštų šio įstatymo įsigaliojimui tinkamai. Bet ėmėmės visų veiksmų ir per tuos keletą mėnesių dirbome intensyviai, kad sistema pradėtų veikti, kaip ir numato įstatymas, gegužės 1 d.“, – tikino ji.

Anot ministrės, būtina užtikrinti naujos automobilių registravimo sistemos sklandumą siekiant mažinti šešėlį šioje rinkoje.

„Kitas labai svarbus momentas – šešėlis šioje srityje, kuris yra milžiniškas. Remiantis ekspertų nuomonėmis, čia slypi net keliasdešimt milijonų eurų, ir mastai yra akivaizdūs. Ir tikrai prieš startuojant šiai sistemai tikėjomės, kad bus tam tikrų iššūkių – akivaizdžiai išaugęs naujai registruojamų automobilių skaičius indikuoja apie didelius nelegalaus verslo mastus. Labai aiški koreliacija, ir dėl to labai svarbu, kad ši sistema veiktų“, – akcentavo ji.

Savo ruožtu „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis teigė, kad šių metų gegužę, palyginti su atitinkamu laikotarpiu 2020 m., stebimas 36 proc. išaugęs aptarnaujamų klientų skaičius

„Tai tikrai didžiuliai srautai. Susidūrėme su tam tikrais trukdžiais ir bandysime juos taisyti“, – teigė jis.

Anot D. Prevelio, trikdžius registruojant automobilius planuojama naikinti didinat darbuotojų skaičių.

Перевозка + грузчики
Перевозка мебели, бытовой техники, стройматериалов, вещей и т.д.
Вывоз старой мебели, строительного мусора.
Вывоз мусора из квартир, дач, гаражей и подвалов.
Перевозка грузов длиной до 6 м, грузоподъемность до 2,5 т.
+370-622-31044.

Подробнее

„Tikrai buvo nepakankamas skambučių centro pajėgumas vertinant, kiek žmonių skambina ir nori sužinoti kodus ar užduoti kitus klausimus. Pajėgumus didiname 1,5 karto ir priimsime 10 žmonių. Eilės ten turėtų sumažėti“, – tikino jis.

D. Prevelis taip pat antrino, kad prioritetas bus skiriamas gyvai registruojamų automobilių eilei.

„Kita sritis – registruoti klientų srautus taip, kad kuo daugiau klientų atvyktų su išankstine registracija. (...) Matome, kad nors eiles buvome atidarę dvi savaites į priekį, reikia keisti tvarką ir prioritetą teikti gyvai eilei, kai žmonės atvyksta be išankstinės registracijos. Paskaičiavome, kad tokiu būdu klientų galime aptarnauti fiziškai daugiau“, – teigė jis.

„Visiškai išankstinės registracijos nepanaikinsime, jei žmogus nori tą paslaugą gauti ir gali palaukti, tas patogumas jam turėtų išlikti“, – pridūrė D. Prevelis.

Šiuo metu daugelis klientų „Regitros“ padaliniuose aptarnaujami pagal išankstinę registraciją: pirmenybė teikiama užsiregistravusiems asmenims, o neužsiregistravusieji aptarnaujami tik tuomet, kai atsiranda laisvų vietų.

Naujoji tvarka, anot „Regitros“ atstovų, įsigalios po dviejų savaičių, nuo gegužės 28 d., nes šiuo metu iš anksto registruojantis vietų skaičius yra maksimaliai suplanuotas būsimoms dviem savaitėms. Jau užsiregistravę asmenys bus aptarnaujami numatytu laiku.

Siekiant paspartinti verslo klientų aptarnavimą, naujų transporto priemonių gamintojų atstovai jau šiuo metu aptarnaujami papildomai nedarbo dienomis.

Nuo gegužės 17 d. naujų transporto priemonių gamintojų atstovai, kurie registruoja didelius skaičius automobilių, palaipsniui bus pradėti aptarnauti atskirame Vilniaus padalinyje. Tam bus skirtas vienas iš trijų sostinėje esančių padalinių, įsikūręs A. Juozapavičiaus g. 6.

Privačių klientų aptarnavimas sostinėje ir toliau vyks kituose dviejuose padaliniuose – Lentvario g. 7 ir Senasis Ukmergės kel. 4.

Šuo metu Lietuvos vežėjų statusą turinčios įmonės taip pat aptarnaujamos atskira tvarka.


ELTA

Kovo 29-oji – Lietuvos įstojimo į NATO diena
Kovo 29-oji – Lietuvos įstojimo į NATO diena

Ši sukaktis yra puiki proga atsigręžti ir įvertinti, kokį kelią nuėjo mūsų valstybė ir visuomenė per šiuos metus.

-°С -%

Все авторские имущественные права и смежные права на размещенную на сайте news.tts.lt информацию принадлежат ЗАО "Telekomunikacinių technologijų servisas", если не указано иное.
Подробнее об использовании материалов сайта