„Jaunimo linija“ atnaujina prekės ženklą!
Siekiame būti jaunimui patrauklia ir prieinama erdve emocinių iššūkių akivaizdoje, tad atnaujindami prekės ženklą galvojome apie savo pagrindinę tikslinę grupę – jaunus žmones.
Atnaujintas prekė ženklo vizualinis identitetas paremtas idėja, kad gyvenimas nėra tik tiesi linija, atvirkščiai – gyvenimas yra visoks: ir juodas, ir baltas, ir pilkas, kartais žalias, su violetiniais intarpais, gyvenimas keičiasi ir vingiuoja, priklausomai nuo aplinkybių ir pasirinkimų. Stabilūs išlieka tik labai nedaug dalykų.
Pagrindinis grafinis elementas – spalvota, „judanti“ linija, kuri simbolizuoja kismą, o kartu ir pastovumą. Atnaujintos ir prekės ženklo spalvos, nors pagrindinės – žalios – neatsisakoma, bet ji modernesnė – mėtinė. Atnaujintas „Jaunimo linijos“ logotipas atspindi takumą, todėl priklausomai nuo aplinkybių, žalias grafinis elementas bus keičiamas.
„Jaunimo linijos“ komanda
Visagino savivaldybės administracijos informacija