Ministras užtikrino, kas traukinys iki Visagino nebus atšauktas. Visa tai mūsų skaitytojų dėka!
Rugpjūčio 28 d. Pasirodžiusi informacija apie tai, kad traukinys vykstantis iš Vilniaus savo kelionės maršrutą gali baigti Ignalinoje - Optimizuojamas keleivių vežimas traukiniais: atokesnėse maršrutų dalyse veš autobusai - sulaukė didelio skaičiaus skaitytojų atsiliepimų, ir ne tik iš Visagino.
“Lietuvos geležinkeliai” komunikacijos direktorius Mantas Dubauskas savo Facebook paskyroje pateikė komentarą apie tai, kad po pasirodžiusios informacijos “Visaginiečiams kilo nerimas, kad jų miestas liks be traukinio”.
M. Dubauskas pranešė, kad maršrutas “Ignalina - Visaginas” buvo pateiktas kaip “teorinis pavyzdys”. Bet, kaip dažnai pasitaiko, nuo ministerijos teorijų iki praktiškų veiksmų kur kas trumpesnis kelias nei iš Ignalinos į Visaginą.
Rugpjūčio 29 d., iš pat ryto, susisiekimo ministrui paskambino merė Dalia Štraupaitė, kuri mums pateikė pokalbio esmę: “Ministras padėkojo komentatoriams ir užtikrino, kad šis klausimas nėra keliamas ir, kad ministerijos tikslas - išplėsti geležinkelio transporto tinklą”.
Tačiau publikacijoje Optimizuojamas keleivių vežimas traukiniais: atokesnėse maršrutų dalyse veš autobusai, pagal Susisiekimo ministerijos tinklalapyje pateiktą informaciją, aiškiai sakoma, kad “nuostoliai gerokai sumažėtų” jei atskirose maršrutų atkarpose būtų naudojami autobusai, o kaip pavyzdys buvo pateiktas maršrutas Vilnius - Ignalina - Visaginas - Turmantas.
Seimo narys Algimantas Dumbrava, kuris taip pat užsiima šia tema, paneigė kalbas apie tai, kad, neva, maršrutų karpymo klausimas nėra keliamas. “Rugpjūčio 29 d. šis klausimas buvo peržiūrėtas Vyriausybės pasitarime”, - ryte informavo A. Dumbrava, kuris taip pat yra pasipiktinęs ketinimu atimti iš visaginiečių galimybę keliauti traukiniu iš ir iki savo stoties.
Mūsų Seimo nario nuomone, viena iš geležinkelio transporto optimizavimo priežasčių yra ministerijos noras sutaupyti ant lengvatinių bilietų kompensacijų, perkeliant šią naštą savivaldybėms, kurios dotuoja pervežimus autobusais.
Tad nėra dūmų be ugnies, ir visaginiečių protesto banga, pasirodo, buvo sukelta visai laiku. O mums, kaip redakcijai, malonu, kad mūsų tinklalapį skaito ir respublikos pareigūnai.
Rugpjūčio 29 d. susisiekimo ministerija paviešino informaciją dėl kombinuotų geležinkelio keleivių pervežimų, kad “konkretūs maršrutai, kuriuose galėtų būti taikomas toks modelis, dar nėra parinkti” (t.y. autobusas- traukinys, traukinys - autobusas).
Перевозка + грузчики
Перевозка мебели, бытовой техники, стройматериалов, вещей и т.д.
Вывоз старой мебели, строительного мусора.
Вывоз мусора из квартир, дач, гаражей и подвалов.
Перевозка грузов длиной до 6 м, грузоподъемность до 2,5 т.
+370-622-31044.
Pradėti taikyti naująjį keleivių pervežimo modelį planuojama 2019 metų pabaigoje - 2020 metais. Bet, nepaisant to ir ministro užtikrinimo, kurį jis davė mūsų merei, atsipalaiduoti nederėtų.
Likite su mumis, mielieji skaitytojai, ir mes kartu stengsimės būti išgirsti.
Ina Negoda
Vertė Lina Latyševa
news.tts.lt