Reklama gali būti ne tik įkyri, bet ir naudinga
Reklamos, programą padalijančios į mažesnius gabalėlius, gali padaryti televizijos žiūrėjimą malonesnį, rodo tyrimai. :::Atlikus keletą tyrimų nustatyta, jog žiūrovams labiau patinka tos laidos, kurias periodiškai nutraukia reklamos, rašo telegraph.co.uk.„Nors vartotojams sunku tai nuspėti, jų mėgavimasis televizijos laida palaipsniui mažėja. Žiūrovai prisitaiko prie laidos, tad kiekviena jos minutė tampa vis mažiau maloni, nei ankstesnioji“, — aiškina psichologas Leifas Nelsonas.
L. Nelsonas su kolegomis iš Kalifornijos universiteto San Diege atliko šešis tyrimus. Juose dalis tyrimo dalyvių žiūrėjo laidas su reklamomis, kiti — be jų.
Pirmojo tyrimo dalyviai žiūrėjo situacijų komedijos seriją. Nors jiems nepatiko reklama, serialas buvo įdomesnis jį žiūrėjusiems su reklama, nei tiems, kurie žiūrėjo seriją be pertrūkių. Tokius pačius rezultatus pateikė ir antrasis tyrimas, kurio dalyviams buvo rodomas trumpas animacinis filmukas.
Trečiojo tyrimo dalyviai, žiūrėję dokumentinį filmą apie gamtą su reklama po to buvo labiau linkę aukoti gamtos apsaugai.
Mokslininkai taip pat nustatė, jog šiokį tokį teigiamą poveikį turi ne tik reklama, bet ir nekomerciniai intarpai. Tai leidžia daryti prielaidą, jog laidos žiūrėjimas su pertraukomis yra įdomesnis. Tačiau šis poveikis labiau pasireiškė jauniems žiūrovams.
"Labai greito tempo, sudtingiems serialams reklama nados greičiausiai neduoda, nes žiūrovai nespėja prie tokios laidos prisitaikyti. O štai situacijų komedijas, animacinius, dokumentinius filmus, vaizdo klipus ji padaro įdomesnius žiūrėti", teigė L. Nelsonas.
www.lrt.lt