SEO naujienos 2021 metais
Google paieškos sistemos algoritmai yra reguliariai atnaujinami. Atnaujinimai paleidžiami maždaug du–tris kartus per metus. Tokie algoritmų atnaujinimai dažnu atveju paveikia organinės paieškos rezultatus, todėl į juos būtina atsižvelgti SEO specialistams. Juk niekas nenori, kad nukristų jo optimizuojamos svetainės pozicijos.
Šiame straipsnyje aptarsime, kokios yra SEO naujienos 2021 metais ir kokios bus tendencijos.
Paieška balsu
Daugelis įrenginių yra valdomi balsu. Prieš keletą metų tai buvo tik išmanieji telefonai, o dabar jau balsu yra valdomi ir planšetiniai, nešiojami, stacionarūs kompiuteriai, išmanūs laikrodžiai, apyrankės ir kita technika. Google taip pat supranta balso funkcijas ir jas gali įvykdyti. Kol kas paieška balsu geriausiai ištobulinta anglų kalba, bet tik laiko klausimas, kada ji pilnai veiks ir kitomis kalbomis. Daugelis naujovių pradžioje yra išbandoma anglų kalba, dažniausiai Jungtinių Amerikos Valstijų teritorijoje. Jeigu pasiteisina – keliauja į kitas šalis.
Emoji naudojimas
Emoji paveiksliukai smarkiai išpopuliarėjo socialiniuose tinkluose Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter, Linkedin ir kituose. Šiuo metu anglakalbėse šalyse yra įmanoma paieška į ją įvedant emoji piktogramą. Tarkime, žmogus į Google įveda hamburgerio ikoną. Jam parodomi sumuštinių kavinių rezultatai ir lankytojas gali rinktis iš jų lyginai taip pat, kaip būtų įvedęs raktinę frazę „hamburgerių kavinė“.
Kai kurios SEO agentūros pradeda naudoti emoji ženkliukus savo optimizuojamų svetainių meta pavadinime ir meta aprašyme.
Atgalinės nuorodos išoriniam SEO
Google SEO optimizacijos gairėse yra rašoma, kad kompanija nerekomenduoja SEO žmonėms pirkti atgalinių nuorodų. Jeigu yra perkami reklaminiai straipsniai – juos pažymėti „sponsored“ – tokiu būdų Google‘o robotukai supranta, kad toks straipsnis yra reklaminis ir jo nevertina kaip neleistinos SEO technologijos. „Sponsored link“ žymą reikia uždėti ant atgalinės nuorodos.
Kokybiškos nuorodos iš kitų puslapių
Kiekvienais metais Google vis griežčiau žiūri į puslapių atgalines nuorodas, todėl teikiant SEO paslaugas, reikia tai žinoti. Optimizavimo specialistas turėtų atkreipti dėmesį į nuorodų kokybinius parametrus: domeno ir puslapio autoritetą, „spamo“ rodiklį, svetainės lankomumą pagal Google Analytics, į tai, ar svetainė, kurioje ruošiamasi dėti straipsnį su atgalinėmis nuorodomis, yra susijusia tematika, ar ta svetainė yra reitinguojama natūralioje Google paieškoje.
Jeigu ieškote SEO paslaugų nuo A iki Ž, Jums padės SEO specialistai Digital Star.