Svarbus pranešimas „Sodros“ išmokų gavėjams, turintiems „Luminor|Nordea“ sąskaitą
„Sodra“ primena, kad kai kurie socialinio draudimo išmokų gavėjai, kuriems sąskaitų numeriai keičiasi dėl jų perkėlimo iš buvusio „Nordea“ banko į vieningą „Luminor“ platformą, iki šiol nepranešė „Sodrai“ apie sąskaitos numerio pasikeitimą. Dėl to liepos mėnesio išmoka gali jų nepasiekti.
Svarbu: pranešusieji apie pasikeitusį sąskaitos numerį ne vėliau kaip iki liepos 23 dienos, liepos mėnesio išmoką gaus iki liepos 31 dienos. Nepranešusieji apie sąskaitos numerio pasikeitimą liepos mėnesio išmokas gaus kartu su rugpjūčio mėnesio išmokomis.
Šis pranešimas svarbus socialinio draudimo senatvės pensijų, pareigūnų pensijų, vaiko priežiūros išmokų, vaikų išlaikymo išmokų, nedarbo, ligos ir kitų išmokų gavėjams.
Raginame „Sodros“ socialinio draudimo išmokų gavėjus, kurių sąskaitų numeriai „Luminor“ banke keičiasi, nedelsti ir laiku pranešti „Sodrai“ naują sąskaitos numerį.
Ką reikia padaryti, kad išmokos pasiektų laiku
Sąskaitos numerį sužinokite „Luminor“ banke ir pateikite prašymą „Sodrai“, nurodydami naują sąskaitos numerį išmokoms pervesti.
Prašymą galima pateikti:
- atvykus į artimiausią „Sodros“ teritorinį skyrių
- arba prisijungus prie asmeninės paskyros gyventojui „Sodros“ interneto svetainėje.
Prašyme įrašykite naują sąskaitos numerį!
Jei toks prašymas bus pateiktas iki liepos 23 dienos, liepos mėnesio išmoka pasieks gavėją įprastu laiku arba iki liepos 31 dienos. Jei prašymas bus pateiktas vėliau, išmoka už du mėnesius bus pervesta rugpjūtį, įprastu laiku.
„Sodros“ informacija