Dėl „Rail Baltica“ statybos laikinai keisis Vilnius-Kaunas traukinių eismas
Lietuvą su Baltijos šalimis ir Vakarų Europos sostinėmis geležinkelio linija sujungsiančiam projektui „Rail Baltica“ įgavus pagreitį, nuo gegužės planuojama laikinai sustabdyti traukinių eismą nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties.
Šiuo metu įrengiama laikina stotis Palemone, tvarkoma infrastruktūra, siekiant užtikrinti patogias keliones derinami traukinių ir viešojo Kauno miesto transporto tvarkaraščiai, o daugiausia keleivių sulaukiantiems traukiniams organizuojami užsakomieji reisai autobusu susisiekimui nuo Palemono iki Kauno miesto centro ir atgal užtikrinti.
„Nors traukinių eismas nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties bus sustabdytas, sieksime, kad keleiviai ir toliau iš Vilniaus ar kitų tarpinių maršruto stotelių į Kauną važiuotų traukiniais. Tam nuo Palemono organizuojame užsakomuosius reisus autobusu bei kartu su Kauno miesto savivaldybe deriname viešojo transporto tvarkaraštį, kad keleiviai galėtų patogiai tęsti kelionę iki Kauno miesto centro“, - pranešime cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Svarbiausi projekto darbai prasidės vasarą. Šio „Rail Baltica“ įrengimo etapo metu bus rekonstruota apie 15 kilometrų geležinkelio kelio: nutiesti 9 kilometrai naujo europinės vėžės geležinkelio ir 2 kilometrai sugretinto europinės ir plačiosios vėžės geležinkelio kelio bei rekonstruota 3,6 kilometro esamo plačiosios vėžės geležinkelio.
Detalesnę informaciją apie maršruto Vilnius-Kaunas traukinių eismą vasaros metu „Lietuvos geležinkeliai“ pristatys kovo pabaigoje.
ELTA primena, kad „Rail Baltica“ yra svarbiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Projektų investicijų suma Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje sieks apie 5,7 mlrd. eurų, vien Lietuvoje investicijos, planuojama, viršys 2,4 mlrd. eurų.
ELTA