LESTO uždaro 14 klientų aptarnavimo centrų
Lietuvos elektros skirstymo bendrovė AB LESTO nuo spalio uždarys klientų aptarnavimo centrus 14-oje miestelių. Dėl paslaugų bendrovė vartotojams siūlo kreiptis AB Lietuvos paštas skyriuose, telefonu ar internetu.:::
„LESTO, atsižvelgdama į klientų poreikius ir pristačiusi naujas paslaugų įsigijimo alternatyvas, nutarė pertvarkyti klientų aptarnavimo tinklą“, – teigiama bendrovės išplatintame pranešime.
Bendrovė ragina klientus įprastines paslaugas įsigyti per partnerių tinklą, trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu ar per savitarnos svetainę „Manoelektra.lt“.
Nuo šių metų spalio 1 d. uždaromi klientų aptarnavimo centrai, kuriuose, pasak LESTO, apsilanko santykinai mažai klientų. Bendrovė uždaro 14 klientų aptarnavimo centrų – Varėnos, Kaišiadorių, Šakių, Anykščių, Ignalinos, Kretingos, Skuodo, Telšių, Šilutės, Pasvalio, Joniškio, Kelmės, Kupiškio ir Kėdainių. Šiuo metu LESTO turi 35 aptarnavimo centrus, nuo spalio jų liks 21.
Tačiau nuo liepos 1 d. LESTO klientai aptarnaujami 45-iuose paštuose visoje Lietuvoje – pašto skyriuose klientai gaus atsiskaitymo knygelę, knygelėje Lietuvos pašto darbuotojai įrašys patikslintus kliento elektros apskaitos skaitiklio paskutinius apmokėtus rodmenis, nurodo bendrovė. Be to, 15-oje viešųjų bibliotekų jau įrengtos kompiuterizuotos LESTO paslaugų savitarnos vietos, kur klientai gali įsigyti paslaugas per savitarnos svetainę. Artimiausiu metu bendrovė nurodo planuojanti didinti savitarnos vietų skaičių bibliotekose.
DARBO PASIŪLYMAI VISAGINO LINIJA
Kviečiame dirbti modernioje baldų gamybos įmonėje „Visagino linija“.
Įmonė suteikia visus darbui reikalingus mokymus, galimybę kelti kvalifikaciją, nemokamą transportą į/iš darbo, dalinį pietų kompensavimą.
Kontaktai informacijai: +370 618 99300, info@visaginolinija.lt
„Siekdami užtikrinti elektros energijos vartotojų interesus, nuolat analizuojame rinkos tendencijas, mūsų klientų elgseną ir priimame sprendimus, kurie garantuotų racionalų ir kokybišką LESTO paslaugų teikimą. Sukurti alternatyvūs paslaugų įsigijimo ir informacijos teikimo kanalai aktyviai naudojami klientų, todėl ateinančių į klientų aptarnavimo centrus skaičius mažėja. Uždarius klientų aptarnavimo centrus, klientai turi alternatyvias galimybes įsigyti paslaugas patogiausiu ir laiką taupančiu būdu“, – pranešime teigia Sergejus Ignatjevas, LESTO valdybos narys, Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius.
Skaičiuojama, kad dėl minėtų pokyčių LESTO Klientų aptarnavimo tarnyba sumažės 71 darbuotoju. Elektros apskaitų grupės, esančios minėtų klientų aptarnavimo vietų teritorijose, išlieka ir toliau tęsia savo veiklą.
Darbuotojai, kuriuos palies pokyčiai, galės kandidatuoti į šiuo metu esančias laisvas ir naujai steigiamas pareigybes bendrovėje. Darbuotojai, kurie pageidaus, gaus personalo specialistų konsultacijas, nurodo LESTO.