„Luminor“ konsultacijų centruose nutraukiamos grynųjų pinigų operacijos
„Luminor“ bankas automatizuoja grynųjų pinigų operacijas, todėl klientų konsultacijų centrų kasose nebus priimami ar išduodami grynieji pinigai, o klientai galės grynuosius pinigus įnešti ar pasiimti savitarnos zonose ir bankomatuose. Nuo praėjusių metų tokiu pat principu jau veikia „Luminor“ klientų konsultavimo centrai Latvijoje.
Grynųjų pinigų operacijos „Luminor“ konsultacijų centruose bus nutrauktos nuo liepos 1 dienos.
„Grynųjų pinigų įnešimo ir išgryninimo operacijų pokytis yra viena iš mūsų naujojo veiklos modelio dalių, taip pat svarbus pokytis atnaujinant konsultacijų centrų tinklą. Grynųjų pinigų nelieka konsultacijų centrų kasose, tačiau klientai išsiimti bei įnešti grynųjų į savo sąskaitą įprastai galės „Luminor“ bankomatų tinkle, kuris šiemet Lietuvoje padidės iki 190-ies“, - pranešime cituojama „Luminor“ mažmeninės bankininkystės vadovė Kerli Gabrilovica.
Pasak K. Gabrilovicos, grynųjų pinigų operacijų perkėlimas į savitarnos erdves padės efektyviau teikti klientams pridėtinės vertės konsultacijas: taupymo ar paskolos klausimais.
Verslo klientams, kurie grynuosius į įmonės sąskaitą įnešdavo banko skyriuose, padės pinigų inkasavimo bendrovės, su kuriomis „Luminor“ klientai bus skatinami sudaryti atskiras sutartis. Šios bendrovės įmonėms teiks ir pinigų išgryninimo paslaugą, jeigu neužteks bankomatų teikiamų paslaugų.
Bendrovės teigimu, šiemet bankas pastatys apie 20 naujų „Luminor“ bankomatų, todėl nuosavų bankomatų skaičius pasieks 190. „Luminor“ privatūs klientai ir toliau gali išsigryninti pinigų partnerių prekybos taškuose - „Perlo“ terminaluose, „Maxima“, „Rimi“, „Iki“ kasose. Pinigų išsiėmimui iš SEB bankomatų galioja analogiškos sąlygos kaip ir išsiimant pinigus „Luminor“ bankomatuose.
ELTA