Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose IAE pripažinta „Metų darboviete 2021“
Jau tryliktą kartą organizuotame Nacionalinio atsakingo verslo apdovanojimo (toliau – NAVA) konkurse VĮ Ignalinos atominė elektrinė pelnė „Metų darbovietės 2021“ apdovanojimą didelių įmonių kategorijoje. Apdovanojimas skirtas už iniciatyvas, skatinančias darbuotojų įsitraukimą ir lojalumą.
NAVA apdovanojimus pelnytai gauna pažangiausios Lietuvos įmonės, kurios savo veiklą orientuoja į socialinę atsakomybę, veiklos skaidrumą, ypatingai didelį dėmesį skiriant darbuotojų iniciatyvų, tausojančių aplinką, idėjų įgyvendinimui.
„Iššūkiai šiandien. Atsakomybė amžiams. Šiuo Ignalinos AE darbuotojo sukurtu šūkiu vedini kasdien į darbą ateina daugiau nei 1700 IAE darbuotojų, suvokdami savo veiklos svarbą, savo atsakomybę už atliekamą darbą ir jo poveikį ateičiai - būsimoms kartoms. Tai rimtą įsipareigojimą turintys žmonės, kurie visi kartu yra ta bendruomenė, pelniusi „Metų darbovietės 2021“ apdovanojimą. Ši, galbūt daugeliui iki šiol nepažinta bendruomenė, atsakingai atliekamu darbu ir lojalumu darbdaviui, kasdien kuria įtraukią aplinką darbe. Todėl labai džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad valstybės valdoma įmonė – Ignalinos AE – buvo pastebėta tarp kitų pripažintų Lietuvos darboviečių, kurios savo organizacinę kultūrą suvokia kaip būseną, kurioje gera dirbti visiems. Šis apdovanojimas – didelė paskata tobulėti ir kiekvieną dieną savo atliktais darbais pateisinti gautą vardą“, – atsiimdama apdovanojimą padėkos žodžiais dalinosi Ignalinos AE personalo vadovė Dalia Enkienė.
„Tai itin svarbus įvertinimas, kuriam pasiekti įdėjome daug kruopštaus ir ilgamečio darbo. Didžiuojamės, kad mes, valstybės valdoma įmonė, sugebame konkuruoti ir šiuo atveju net aplenkti privatų verslą. Mūsų didžiausias prioritetas – darbuotojų sveikata ir saugumas, tad stengiamės į tai investuoti kasdien – mažesniais ar didesniais darbais. Vis dėlto tikiuosi, kad nominacija „Metų darbovietė 2021“ aktuali ne tik mūsų kolektyvui. Norėčiau, kad šis apdovanojimas taptų garsia žinute visuomenei – esame viena didžiausių regiono įmonių, nuolat ieškanti komandos pastiprinimo, turinti ambicingų tikslų žinių ir patirties pasidalinimo projektuose, todėl kviečiu nevertinti Ignalinos AE tik „saugiai veiklą nutraukiančios atominės elektrinės“ kontekste, nes esame kur kas daugiau. Dar kartą noriu padėkoti kiekvienam Ignalinos AE kolektyvo nariui – pradedant radioaktyviųjų atliekų perdirbėjais, radiacinę saugą užtikrinančiais inžinieriais, baigiant kruopščiais viešųjų pirkimų organizavimo specialistais. Ačiū ir mūsų socialiniams partneriams, kurie neleidžia paskęsti rutinoje – su kuriais dažnai tenka ieškoti abiem pusėms palankių sprendimų. Toks įvertinimas mums yra patvirtinimas, kad einame teisingu keliu“ ,– kalbėjo Ignalinos AE generalinis direktorius Audrius Kamienas.
Įmonės žmogiškųjų išteklių valdymo politika orientuota į pagrindinį įmonės turtą – darbuotojus, užtikrinant jų vieningumą, tobulėjimą, kompetentingumo ugdymą, nepamirštant etikos kodekso laikymosi, nuolatinio rūpesčio jų sauga, sveikata bei socialine gerove, o taip pat ir atsakomybės šaliai bei visuomenei.
Įmonė girdi darbuotojų poreikius ir siekia atliepti jų lūkesčius: visiems darbuotojams prieinamos fizinės ir elektroninės pasiūlymų „dėžutės“, kuriomis darbuotojai aktyviai naudojasi, o pasiūlymai analizuojami ir aptariami kassavaitiniuose vadovų susitikimuose. Atrinkti ir įvertinti geriausi darbuotojų sąlygas gerinantys pasiūlymai toliau įgyvendinami, o pasiūlymus pateikę darbuotojai kasmet paskatinami.
Įmonė suteikia papildomas socialines garantijas darbuotojams: papildomos išeitinės išmokos, atsižvelgiant į nepertraukiamą darbo stažą Ignalinos AE; nustatytos papildomos materialinės išmokos dėl ligos ar artimo slaugymo, vaiko gimimo ar įvaikinimo, Ignalinos AE darbuotojo ar artimojo mirties atveju; skiriama visa laisva apmokama diena darbuotojams aukojantiems kraują ar dalyvaujantiems kitose donorystės ir savanorystės veiklose; numatytos dovanos asmeninių ir darbo stažo jubiliejų progomis; papildomos poilsio dienos, auginantiems vaikus; kitos naudos ir socialinės garantijos.
Перевозка + грузчики
Перевозка мебели, бытовой техники, стройматериалов, вещей и т.д.
Вывоз старой мебели, строительного мусора.
Вывоз мусора из квартир, дач, гаражей и подвалов.
Перевозка грузов длиной до 6 м, грузоподъемность до 2,5 т.
+370-622-31044.
Didelis dėmesys skiriamas vidinės kultūros formavimui - kelis metus atliekamas darbuotojų įsitraukimo ir įgalinimo tyrimas, kurio rezultatai rodo teigiamą šių rodiklių augimą.
2021 m. įgyvendintas tęstinis darbuotojų įsitraukimą skatinantis projektas „Žmonės, kuriais didžiuojamės“, kurio metu IAE darbuotojai nominavo kolegas „Pozityviausio darbuotojo“, „Labiausiai įsitraukusio darbuotojo“, „Darbuotojo – lyderio“, „Darbuotojo – atradimo“, „Atominės ledi“ ir „Komandinės dvasios“ kategorijose. Darbuotojai nugalėtojai šventinio renginio metu apdovanoti atminimo statulėlėmis bei dovanomis.
Nacionaliniai atsakingo verslo apdovanojimai – nuo 2008 metų vykdoma valstybės institucijų iniciatyva Lietuvoje, kuria siekiama didinti žinomumą apie įmonių socialinės atsakomybės naudą verslui, valstybei ir kiekvienam žmogui bei skatinti šalies įmones diegti veikloje socialinės atsakomybės principus. Nuo 2013 metų apdovanojimus organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Ekonomikos ir inovacijų ministerija bei Aplinkos ministerija kartu su socialiniais partneriais.
Pranešime naudojamos Dovydo Lopetaičio nuotraukos.