„Swedbank“: sukčiai vėl atakuoja gyventojus žinutėmis apie neva užblokuotas sąskaitas
„Swedbank“ saugumo ekspertai perspėja, kad pastarosiomis dienomis padažnėjo sukčių atakos prieš gyventojus. Sukčiai gyventojams siunčia trumpąsias žinutes informuodami apie neva užblokuotą asmeninę sąskaitą.
Ši sukčiavimo taktika paremta tuo, kad gyventojai raginami spausti kartu siunčiamą nuorodą ir suvesti savo asmeninius prisijungimo duomenis, įskaitant „Smart-ID“ PIN1. Sukuriamas psichologinis spaudimas, esą gyventojai turi tai padaryti, nes priešingu atveju sąskaita bus uždaryta.
„Swedbank“ saugumo ekspertai pabrėžia, kad nuorodos, į kurias nukreipia sukčiai (uzblokuota-swed.com, atrakintipaskyra-swed.com), neturi nieko bendro su „Swedbank“ veikla.
Bankas klientams niekada nesiunčia tokio pobūdžio SMS pranešimų apie užblokuotas sąskaitas, taip pat nesiunčia tokių nuorodų ir niekada neprašo suteikti asmeninių prisijungimo prie interneto banko duomenų, pabrėžiama „Swedbank“ pranešime.
Net jei SMS pranešimų siuntėjas būtų nurodomas „Swedbank“, gyventojai raginami neprarasti budrumo, tokias žinutes ignoruoti ir jokiu būdu nesuteikti savo asmeninės informacijos, perspėja banko saugumo specialistai.
Tokiu atveju, jei gyventojai visgi atskleidė savo asmeninius prisijungimo prie interneto banko duomenis, jie raginami nedelsiant informuoti savo banką ir blokuoti savo sąskaitas. Apie sukčių atakas taip pat būtina pranešti policijai.
ELTA