Trumpuoju numeriu 1802 galima išsikviesti elektriką į namus
Elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB LESTO pradėjo teikti naują paslaugą „Elektrikas į namus“.:::Nuo šiol trumpuoju klientų aptarnavimo telefono numeriu 1802 registruojami privačių ir verslo klientų patalpose įvykusių elektros tinklo gedimų šalinimo užsakymai.Užregistruotą informaciją LESTO perduoda įmonėms, kurių specialistai atlieka vidaus tinklo gedimų šalinimo ir remonto paslaugas. Tarpininkavimo paslaugą „Elektrikas į namus“ bendrovė pradėjo teikti atsižvelgdama į augančius klientų poreikius ir siekdama kuo sklandžiau spręsti elektros tinklo problemas.
„Klientų aptarnavimo telefonu kas mėnesį sulaukiame apie pusantro tūkstančio pranešimų dėl elektros tinklo problemų pastatų viduje. Daugumai gyventojų pagalbos prireikia remontuojant, įrengiant ar prižiūrint elektros instaliaciją ir elektros įrenginius savo namuose. Iki šiol atsakydami į tokius skambučius negalėjome pasiūlyti pagalbos, tačiau atsižvelgdami į klientų poreikius, šiemet pradėjome centralizuotai registruoti ir perduoti gedimų šalinimo užsakymus kvalifikuotiems specialistams – sertifikuotoms elektros įmonėms, kurios užsiima pastatų vidaus elektros tinklo priežiūra bei remontu visoje Lietuvoje“, – sako LESTO Veiklos plėtros skyriaus vadovas Mantas Vaskela.
Elektriką į namus gali išsikviesti visi elektros vartotojai Lietuvoje – tiek privatūs asmenys, tiek ir įmonių atstovai. Paslaugos užsakymas papildomai nekainuoja, o už atliktus darbus klientai atsiskaito tiesiogiai su juos aptarnavusia įmone.
enmin.lt