Vaistinėse ir prekybos centruose gerokai krito kaukių ir dezinfekcinio skysčio pardavimai
Šalyje paskelbus karantiną buvo stebimi drastiškai išaugę būtinųjų apsaugos priemonių nuo koronaviruso plitimo – dezinfekcinio skysčio ir kaukių – pardavimai. Visgi praėjus beveik trims mėnesiams didžiųjų prekybos centrų ir vaistinių atstovai teigia, kad šių prekių pardavimai pastaruoju metu yra normalizavęsi.
Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė sakė, kad šiuo metu žmonės šias prekes perka nuosaikiau nei karantino pradžioje.
„Kaukių ir dezinfekcinio skysčio pirkimas yra smarkiai sumažėjęs, jei lygintume su karantino pradžia. Žmonės dar perka šias prekes, bet kur kas nuosaikiau“, – Eltai sakė ji.
Anot „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorės Ernestos Dapkienės, pastarąsias kelias savaites dezinfekcinio skysčio ir kaukių pardavimai yra dukart mažesni, palyginti su piko laikotarpiu balandį.
„Karantino pradžioje savo parduotuvėse negalėjome pirkėjams pasiūlyti įsigyti kaukių, nes jų paprasčiausiai nebuvo asortimente. Tik balandį sulaukėme pirmųjų siuntų. Tiek dezinfekcinio skysčio, tiek kaukių pardavimų pikas buvo pasiektas 15-ąją šių metų savaitę, t.y. balandžio 5-11 dienomis. Pastarąsias kelias savaites, palyginti su minėtu laikotarpiu balandį, dezinfekcinio skysčio ir kaukių pardavimai yra sumažėję apie du kartus“, – Eltai atsiųstame komentare teigė ji.
„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė sakė, kad dezinfekcinio skysčio pardavimai yra normalizavęsi. Jai antrino ir „Norfos“ atstovas Darius Ryliškis.
„Dezinfekcinis skystis vis dar yra paklausi prekė ir pirkėjai yra linkę jos įsigyti. Visgi lyginant dezinfekcinio skysčio paklausą su kovo mėnesiu, pardavimai yra normalizavęsi“, – sakė L. Skersytė.
Tuo metu „Rimi“ viešųjų ryšių vadovės Renatos Keršienės teigimu, minėtų prekių pardavimai jų tinkle buvo didžiausi balandžio gale ir gegužės pradžioje. Šiuo metu jų įsigyjama kelis kartus mažiau.
Аренда автомобилей от 1 суток.
Честный прокат авто.
Автомат/Механика.
Аренда авто без залога, лимита и ограничений.
Простое и быстрое оформление.
Tel.+370-633-88700.
„Veido kaukių ir dezinfekcinio skysčio pardavimai „Rimi“ tinkle didžiausi buvo balandžio pabaigoje-gegužės pradžioje. Po to pardavimai ėmė mažėti – dabar kaukių ir dezinfekcinio skysčio, lyginant su gegužės pradžia, pirkėjai įsigyja kelis kartus mažiau“, – teigė R. Keršienė.
Mažėjantį pirkėjų susidomėjimą kaukėmis ir dezinfekciniais skysčiais pastebi ir šalies vaistinės. Anot Lietuvos vaistinių asociacijos pirmininkės Kristinos Nemaniūtės-Gagės, nors pardavimai vaistinėse, palyginti su karantino pradžia, yra sumažėję, bet vis vien žymiai didesni nei buvo praeitais metais tuo pačiu laiku.
„Gintarinė vaistinės“ rinkodaros vadovės Irenos Tėvelienės teigimu, dezinfekcinio skysčio pardavimai šiuo metu yra maždaug 80 proc., o kaukių – 50 proc. mažesni nei karantino pradžioje. Tuo metu „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė sako, kad tokio domėjimosi apsaugos prekėmis nuo koronaviruso, koks jis buvo kovo mėnesį, jau seniai nėra.
BENU vaistinės komunikacijos ir rinkodaros vadovas Mindaugas Urbas pastebi naują tendenciją – kai kurie pirkėjai kaukes įsigyja ne COVID-19 prevencijai, bet nuo alergenų.
„Šienlige sergantiems pacientams kaukė ant veido gali padėti sušvelninti alergijos simptomus – kaukė sulaiko žiedadulkes ir neleidžia joms patekti ant nosies ar burnos gleivinės“, – teigia jis.
ELTA