Vasario pabaigoje plačiu paslaugų spektru Lesto klientai galės naudotis visoje Lietuvoje
Visagine 12 01 2011 805 peržiūros

Vasario pabaigoje plačiu paslaugų spektru Lesto klientai galės naudotis visoje Lietuvoje

Šių metų pradžioje savo veiklą pradėjusi skirstomųjų tinklų bendrovė LESTO iki vasario pabaigos planuoja įvykdyti buvusių įmonių Rytų skirstomieji tinklai (RST) ir „VST“ (VST) klientų duomenų perkėlimą į LESTO informacines sistemas.:::Perkėlus rytinės ir vakarinės Lietuvos dalies elektros vartotojų duomenis, bendrovė užtikrins vienodas galimybes klientams naudotis plačiu paslaugų spektru visoje Lietuvoje.
LESTO atkreipia klientų dėmesį, kad informacinių duomenų perkėlimo proceso metu galimi laikini nepatogumai. AB LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorės Jurgos Strelkovės teigimu, sujungus ir reorganizavus dvi skirstomųjų tinklų įmones RST ir VST, naujoje bendrovėje LESTO pradėtos diegti vieningos informacinės sistemos.

„Turėdami vieningas informacijos valdymo sistemas galėsime pasiūlyti visas paslaugas ir užtikrinti aukštą klientų aptarnavmo kokybės standartą tiek vakarinės, tiek ir rytinės Lietuvos elektros vartotojams“, - sako J. Strelkovė. Jos teigimu, užbaigus informacinių sistemų diegimą ir duomenų perkėlimą, Vakarų Lietuvos gyventojai galės naudotis žymiai didesne paslaugų pasiūla nei iki šiol. Visi LESTO klientai turės galimybę užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą, galės naudotis savitarnos svetaine „Mano elektra" (www.manoelektra.lt) bei skambinti visą parą veikiančiu kontaktų centro telefonu 1802.

Savitarnos svetainėje ir telefonu 1802 klientai galės užsisakyti atsiskaitymo knygeles, sužinoti informaciją apie tarifus, apskaitos prietaisų patikrinimus, pasitikrinti atliktus mokėjimus. Po informacinių duomenų migracijos norėdami sudaryti sutartį ar užsisakyti paslaugą vartotojai galės kreiptis į bet kurį LESTO klientų aptarnavimo centrą, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos. LESTO klientai galės naudotis savitarnos svetaine „Mano elektra“ kaip ir iki šiol, tik vykdant duomenų perkėlimą informacija apie atsiskaitymus už suvartotą elektros energiją svetainėje bus atvaizduota ne iš karto, o šiek tiek vėliau.
„Iš anksto atsiprašome klientų už laikinus nepatogumus ir tikimės, kad jie įvertins mūsų pastangas“, - sako J. Strelkovė. Pasak jos, sistemų pakeitimai atliekami visi iš karto per trumpiausią laiką tam, kad visi LESTO klientai galėtų naudotis visomis bendrovės paslaugomis kaip galima greičiau. Duomenų perkėlimą ir informacinių sistemų diegimą planuojama užbaigti iki vasario 24 dienos.
Laida "Savaitės kontūrai" 2024 11 22 (video)
Laida "Savaitės kontūrai" 2024 11 22 (video)

Visagino miesto naujienų apžvalga

-°С -%

Все авторские имущественные права и смежные права на размещенную на сайте news.tts.lt информацию принадлежат ЗАО "Telekomunikacinių technologijų servisas", если не указано иное.
Подробнее об использовании материалов сайта