Susitarta dėl „Klaipėdos naftos“ dalies SGD laivą valdančioje bendrovėje perleidimo „Nauticor“
Verslas ir ekonomika 30 04 2019 1112 peržiūros

Susitarta dėl „Klaipėdos naftos“ dalies SGD laivą valdančioje bendrovėje perleidimo „Nauticor“

Naftos ir suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalų operatorė „Klaipėdos nafta (KN), bei Vokietijos bendrovė „Nauticor“ susitarė dėl KN priklausančių 10 proc. akcijų, kurios apibrėžtos „Kairos“ frachtavimo sutartyje, pardavimo. 

Įgyvendinus sandorį, „Nauticor“ taps vienintele didžiausio pasaulyje SGD transportavimo ir bunkeriavimo laivo „Kairos” valdytoja. 

Kaip pranešė KN, laivas „Kairos“ savo operacijas pradėjo praėjusių metų pabaigoje. „Babcock Schulte Energy“ (BSE) priklausantį laivą nuomoja ir valdo bendrovė „Blue LNG“, kurios 90 proc. akcijų priklauso Vokietijos kompanijai „Nauticor“ ir 10 proc. KN antrinei bendrovei „SGD logistika“. Bendros įmonės partneriai nusprendė parduoti KN valdomas „Blue LNG“ akcijas Vokietijos bendrovei „Nauticor“. Jų perdavimas įsigalios rugsėjo 30 d.

Klaipėdos uoste 117 m ilgio laivas „Kairos“, dviejose talpyklose galintis gabenti iki 7,5 tūkst. kub. m SGD, naudojamas SGD perkrovai iš Klaipėdos SGD terminalo į prie Klaipėdos uosto vartų esančią SGD paskirstymo stotį. 

Strateginis KN ir „Nauticor“ sandorio tikslas yra optimizuoti abiejų bendrovių veiklą. Kaip teigė KN generalinis direktorius, Mindaugas Jusius, kai prieš kelerius metus sudaryta sutartis dėl partnerystės nuomojant laivą „Kairos“, rinkoje nebuvo SGD transportavimo paslaugas teikiančių laivų, todėl KN matė prasmę tapti vienais šio laivo valdytojų. 

„Tada mums tai buvo vienintelė galimybė KN įtvirtinti kaip bendrovę, klientams siūlančią visą SGD tiekimo logistikos grandį. Paskutiniais metais regione atsirado naujų SGD transportavimo galimybių. Tai leidžia mums SGD tiekimo grandinę klientams užtikrinti naudojantis regione SGD transportavimą vykdančių laivų paslaugomis“, - sakė M. Jusius bei pridūrė, kad šis sprendimas bendrovei turės teigiamos ekonominės naudos, atsirandant galimybių mažinti SGD transportavimo kaštus. 

KN vadovo teigimu, šiuo metu Baltijos ir Šiaurės jūrų regione SGD transportavimo ir bunkeriavimo paslaugas teikia 7 laivai, dar du yra statomi ir veiklą pradėti turėtų iki šių metų vidurio. Naujų SGD transportavimo ir bunkeriavimo laivų atsiradimas, pasak jo, didina regiono SGD rinkos konkurencingumą bei prieinamumą, o KN sudaro palankesnes sąlygas efektyviau išnaudoti Klaipėdoje sukurtą SGD infrastruktūrą.

ELTA

Все авторские имущественные права и смежные права на размещенную на сайте news.tts.lt информацию принадлежат ЗАО "Telekomunikacinių technologijų servisas", если не указано иное.
Подробнее об использовании материалов сайта