Sutriko „Luminor|DNB“ klientų pervedimų vykdymas
Nuo gegužės 24 d. 11 val. „Luminor“ banke sutriko „Luminor|DNB“ klientų išeinančių ir įeinančių pervedimų eurais į kitus Lietuvoje ir užsienio šalyse registruotus bankus vykdymas, taip pat ir tarp „Luminor|DNB“ ir „Luminor|Nordea“ sąskaitų. Mokėjimai „Luminor|DNB“ viduje vyksta įprastai.
„Kartu su mus aptarnaujančiu banku-korespondentu dedame visas pastangas, kad techniniai nesklandumai būtų kuo greičiau išspręsti ir atsiprašome klientų dėl nepatogumų. Mes nuolat informuosime apie situaciją bei pervedimų būklę“, - rašo bankas.
„Luminor“ klientai papildomą informaciją apie pervedimų būklę gali rasti prisijungę prie savo interneto banko, taip pat informaciją nuolat atnaujiname www.luminor.lt puslapyje.
ELTA