79 gyvybes nusinešusi traukinio avarija: paviešintas dar vienas įrašas
Ispanijos žiniasklaida paviešino mašinisto, kurio vairuojamam traukiniui nuvažiavus nuo bėgių žuvo 79 žmonės, pokalbio telefonu įrašą.:::Francisco Jose Garzonas gyrėsi sako kolegai, kad važiavo 190 km per valandą greičiu (vietoje leistinų 80 km per valandą), informuoja BBC. Jis sako jau anksčiau piktinęsis, kad posūkis, kuriame įvyko avarija, yra tiesiog nežmoniškas. Po avarijos traukinių bendrovę „Renfe“ ir mašinistą padavė į teismą.
Mašinistui pateikti kaltinimai profesiniu aplaidumu, sunkiais kūno sužalojimais ir žmogžudystėmis. Mašinistas nesuimtas, tačiau jam neleidžiama išvykti. Nelaimė įvyko liepos 24 d. šiaurės vakaruose esančiame Galicijos regione, netoli Santjago de Kompostela miesto. Traukinys vyko iš Madrido į Ferolį. Nuo bėgių nulėkė visi 13 vagonų, kuriuose buvo apie 200 keleivių.
Buvo sužeista 170 žmonių. Pokalbį telefonu gavo leidinys „El Pais“. Iš Madrido centrinės stoties kolegai skambinantis mašinistas sako: „Tikriausiai yra daug sužeistų. Traukinys nuvirto, negaliu išlipti iš kabinos.“
F. J. Garzonas kelis kartus ištarė „vargšai keleiviai“ ir pasakė: „Tikiuosi, niekas nežuvo.“ Jis pats sakė, kad viršijo greitį: „Praradau orientaciją, reikėjo važiuoti 80 km per valandą greičiu, o aš važiavau 190 km per valandą greičiu, – sako F. J. Garzonas. – Ne kartą sakiau, kad šitas posūkis pavojingas, kad vieną dieną šitaip gali atsitikti.“
Tyrėjai iššifravo traukinio savirašius prietaisus ir paaiškėjo, kad posūkyje traukinys važiavo 192 km per valandą greičiu. Per ikiteisminę apklausą paaiškėjo, kad prieš avariją mašinistui paskambino konduktorius pasitarti, į kokią platformą atvyks traukinys.
Аренда автомобилей от 1 суток.
Честный прокат авто.
Автомат/Механика.
Аренда авто без залога, лимита и ограничений.
Простое и быстрое оформление.
Tel.+370-633-88700.
F. J. Garzonas teigė dėl skambučio praradęs orientaciją, kur yra traukinys, o kai ėmė stabdyti traukinį pneumatiniais ir elektriniais stabdžiais, buvo per vėlu. Tyrėjai aiškinsis, kodėl traukinyje nebuvo automatinių stabdžių. Po avarijos posūkyje pastatytas apsaugos mechanizmas.
delfi.lt