Traukinio avarijos Prancūzijoje liudininkas: turėjau peržengti žmogų be galvos
Netoli Paryžiaus įvykusios avarijos, kai vienam keleiviniam traukiniui nulėkus nuo bėgių žuvo šeši žmonės, o dar dešimtys buvo sužeisti, priežastis buvo bėgių gedimas, šeštadienį pranešė nacionalinė geležinkelių bendrovė SNCF, o susisiekimo ministras paragino renovuoti senstančius regioninius geležinkelius.:::SNCF informavo, kad penktadienį įvykusią avariją sukėlė sulūžusi bėgių jungė geležinkelio iešme, esančiame Bretinji prie Oržo stotyje už maždaug 25 kilometrų į pietus nuo Paryžiaus. Jungė „sulūžo, atitrūko ir išniro iš savo movos", sakė SNCF generalinis vedėjas infrastruktūros reikalams Pierre'as Izardas.
Ji „įstrigo iešmo centre, trukdė normaliai riedėti traukinio ratams ir, regis, nulėmė traukinio nuvažiavimą nuo bėgių", - pridūrė jis. Bendrovė nurodė, kad tas iešmas buvo patikrintas liepos 4-ąją ir kad ji nedelsiant nurodė patikrinti apie 5 tūkst. panašių jungių savo tinkle. „Nusprendėme patikrinti šio pobūdžio įrangą visame tinkle ir pradedame dabar", - sakė SNCF vadovas Guillaume'as Pepy.
Tuo tarpu susisiekimo ministras Fredericas Cuvillier sakė, kad dėl ši avarija įvyko ne dėl žmogaus klaidos, ir gyrė traukinio mašinistą, kuris „pademonstravo beveik nepaprastą reakciją, iškart pasiųsdamas perspėjimą", padėjusį išvengti susidūrimo su kitu artėjančiu traukiniu. Tačiau jis pažymėjo, kad Prancūzijos regioniniai geležinkeliai yra pasenę, o SNCF pastaraisiais metais daugiau dėmesio skyrė savo greitųjų traukinių TGV linijoms.
„Negalime būti patenkinti riedmenimis, kuriems jau 30 metų, - sakė F.Cuvillier. - Padėtis sunki, pastaraisiais metais ji pablogėjo tradicinėse linijose dėl išteklių stygiaus." Šeštadienio vidurdienį (13 val. Lietuvos laiku) visuose Prancūzijos traukiniuose ir stotyse šios avarijos aukos buvo pagerbtos tylos minute. Ši nelaimė įvyko tuo metu, kai daugelis žmonių vyksta pradėti vasaros atostogų prieš sekmadienį minimą nacionalinę šventę - Bastilijos paėmimo dieną. Vienas šiam tyrimui artimas šaltinis sakė, kad tarp žuvusiųjų buvo keturi vyrai ir dvi moterys, kurių amžius 19-82 metai. Per incidentą penktadienį traukinys nulėkė nuo bėgių ir rėžėsi į stoties platformą penktadienį važiuodamas 137 kilometrų per valandą greičiu iš Paryžiaus į vidurio vakarų miestą Limožą. Nuo bėgių nulėkė keturi vagonai, iš kurių trys nuvirto ant šono. Vienas vagonas rėžėsi į platformą ir sustojo ant gretimų bėgių, kitas riogsojo platformos viduryje. Traukinyje buvo 385 keleiviai. Vietos prefektūra nurodė, kad žuvo šeši žmonės, o devyni buvo sunkiai sužeisti, iš kurių dviejų būklė buvo kritinė. Sveikatos apsaugos pareigūnai nurodė suteikę pagalbą bent 50 žmonių. Gelbėtojai darbavosi visą naktį, ieškodami aukų, galėjusių įstrigti nuvirtusiuose vagonuose, tačiau prefekto biuras teigė, kad daugiau žuvusiųjų rasti nesitikima.
Pasak liudininkų, nelaimės vieta atrodė panaši į karo zoną, o 57 metų keleivis Marcas Cheutinas teigė turėjęs „peržengti žmogų be galvos", kad išliptų iš vagono, kuriame jis važiavo.
Krovinių pervežimas Visagine ir visoje Lietuvoje.
Užnešame ir išnešame daiktus, baldus, išvežame statybines ir kitas šiukšles ir t.t.
Tel.+370-628-14441, +370-625-45777
Грузовые перевозки по Висагинасу и всей Литве.
Заносим и выносим крупногабаритные вещи, вывозим строительный мусор и т.д. Тел. +370-628-14441, +370-625-45777
Ši avarija pagal aukų skaičių yra didžiausias Prancūzijoje nuo 2008 metų, kai traukiniui susidūrus su mokyklos autobusu žuvo septyni moksleiviai.
delfi.lt